יום רביעי, 26 באוגוסט 2015

הרב אור זוהר - רב רפורמי

רב רפורמי


שלום רב, אני הרב אור זוהר ואני רב רפורמי. מה הכוונה? זוג מסוים, שהוא לא הזוג המסורתי שכולם מכירים, גבר ואישה אלא אישה ואישה, גבר וגבר וכדומה, מעוניינים להינשא אבל כמובן שהרבנות הראשית לא מאשרת נישואים כאלו ולכן האלטרנטיבה של זוגות כאלה הם או חתונה חילונית, או אזרחית בחו"ל או חתונה רפורמית. אני רב המשיא זוגות כאלה ואגב, גם זוגות שמתקשים בהליכי הגיור בעקבות סירובים כאלה ואחרים מצד הרבנות הראשית ואני מביא אותם בברית הנישואין.
אם אתם מעוניינים בחתונה רפורמית, כזאת שלא תעשה אפליה בין המינים ולא תחליט מיהו מספיק יהודי כדי להינשא בנישואים יהודיים, אתם מוזמנים לפנות אליי, אני אמנם רב רפורמי אבל אני לא שופט אף אחד ובשמחה ובמצווה אני מביא זוגות בברית הנישואין, זוגות שלצערי לא התאפשר להם להינשא ברבנות הראשית.
כאמור, שמי אור זוהר ואני רב רפורמי ואתם מוזמנים לבקר באתר שלי וליצור קשר בטלפון: 0502534566  ואשמח לעמוד לרשותכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה